Ensimmäinen postaus

Oon miettinyt blogin perustamista jo pidemmän aikaa ja nyt on se aika.

Mistä Unensieppaajat -blogissa tullaan kirjoittamaan? Äitiydestä ja perheestä,ironiaa ja sarkasmia avuksi käyttäen.Ne ihanan raivostuttavat ja raivostuttavan ihanat lapset.Äidin omat murupallerot. Eikö olekin kuvaava nimi blogille? Lapsethan on unensieppaajia,varsinkin pieninä vauvoina. Oon suhteellisen ylpeä,että keksin noin osuvan nimen tälle blogille.Näppärä tyttö.

Mun omat unensieppaajat ovat jo 10 ja 5-vuotiaita,vaikka vauva-ajat yöheräilyineen ja vaippa-soseralli ovat jo ohi,väsymys on vahvasti läsnä arjessa. Nyt vasta väsy onkin,perheessä eletään ruuhkavuosia. Koulua,päiväkotia,omat työt, lasten harrastukset,vanhenpainillat,kisat ja näytökset jne jne jne jne jne. Mulla on paljon kokemuksia jaettavana viimeisen kymmenen vuoden ajalta ja mielipiteitä kerrottavana,sormet syyhyää jo nyt kirjoittaa pitkät pätkät. Mutta kuten vanha kansa sanoo,ei makeaa mahan täydeltä.

Tämä ei ole,eikä tule olemaan muoti,ruoka,fitness,sisustus - tai vaateblogi.Mun maailmassa ja arjessa nämä jutut menee niin,että jos vaatteet mahtuu päälle ja ne pystyy korjaamaan jeesusteipillä-ne on hyvät. Ruokana on mahdollisimman helppoa ja lapsille maistuvaa-jätetään hifistelyt sen osaaville. Fitness tarkoittaa mulle sitä,että saan vihdoin illalla heittäytyä sohvalle x-asentoon ja olla tekemättä mitään. Sisustusjuttuja on turha edes miettiä,ne menee kuitenkin vain rikki.

Blogi tulee olemaan varmaankin enemmän "Ei mennyt kuin strömsössä" -osastoa.

Tervetuloa mukaan!


Kommentit