Salaliitto

Perheen sisäinen salaliitto,Mies ja Tyttö ovat liittoutuneet mua vastaan. Väittävät,että muka kuorsaan unissani.

Pah,korkeintaan kehrään kuten söpö kisuli. Eli kiistän moisen ja olen vaatinut todisteita. On yritetty nauhoittaa tätä väitettyä kuorsaamista,mutta eihän sellaista ole kuulunut nauhalta. Eli ei pidä paikkaansa.
Olen toki herännyt joskus kiukkuisiin tökkäyksiin kylkeen,kerran jopa siihen että mua pidetään nenästä kiinni. Mies mahtaa nähdä melkoisia unia,kun tuollaista öisin harrastaa.
Viime yönä heräsin,kun Mies tuli jostain peitto kainalossa sänkyyn. Kysyin että mitä ihmettä jäbä duunaa,kertoi nukkuneensa sohvalla kun olin kuulostanut kuulemma katuporalta tai huonosti viritetyltä mopolta.
Okei,oon hiukan flunssassa joten kehräys saattaa olla kovaäänisempää. Mulla on myös alkuviikosta tullut polvivamma,pystyn nukkumaan vain parissa eri asennossa. Eikä mua voi oikein tökkiä nyt sen takia vaihtamaan asentoa tai olemaan hiljaa,vaarana on saada nyrkistä nenään täysin refleksinä kivusta.
Tällä hetkellä mies varmaan googlailee toisessa huoneessa ohjeita,miten hiljentää vaimoke jälkiä jättämättä.
Ja Poika? Se ei ole ottanut mitään kantaa tähän keskusteluun koska on fiksu kuten äitinsä ja käyttää yöt siihen mihin ne kuuluukin,eli nukkumiseen.

Kommentit