Huono vaimoke

Tajusin tuossa äsken erään vanhan uutisen luettuani,että oon huono vaimoke.

En tiedä miltä vuosituhannelta noi ohjeet oli,mutta niissä mies oli naisen elämän tärkein asia,sen palvelu on naisen tärkein tehtävä. Hiiteen lapset ja kotityöt,mies on maailman keskipiste kun se on kotona.

Heti säikähdin että ei helkkari,nyt ei olisi isoisomummi tyytyväinen mun toimintaan ollenkaan ja haukkuisi mut pystyyn. Antaisi varmaan piiskaakin.

Mies on perheen pää,valtias,kuningas ja johtaja. Sitä palvellaan aamusta iltaan kaikilla mahdollisilla tavoilla ja levitetään punainen matto,kun saapuu väsyneenä töistä kotiin. Drinkki odottaa jo valmiina,lapset seisoo asennossa odottamassa puhtaina ja kiltteinä kuin herran enkelit,vaimoke on laittautunut ihan ultimaattisen upeaksi miestään varten. Illalla vaimoke heittäytyy jo valmiiksi alasti sänkyyn palvelemaan herraansa,jos tämä haluaa.

Pieleen menee monessa kohtaa. Mä hengailen kotona ilman meikkiä pieruverkkareissa,ihan saa mieskin laittaa ruokaa,pestä pyykkiä ja siivota. Ei ole punaista mattoa kun tulee kotiin,vastassa on roskapussi jonka mies saa viedä roskiin. Useimmiten kotona leijailee luultavasti mieto ja kodikas pierun tuoksu, joka on rakkaudella tuhautettu lasten tai mun toimesta. Tervetuloa kotiin isi!

Ehkä mä saan edes vähän lisäpisteitä siitä,että keitän miehelle aina kahvia ja tarjoilen sen sille? Ilman meikkiä ja pieruverkkareissa kylläkin,mutta vien kupposen miehelle ihan käsiin asti. Aamuisin lataan keittimen sille valmiiksi,jos se on menossa iltavuoroon. Jätän vielä lappusen,jossa tunnustan  rakkauttani. Eikö ole hyvän vaimokkeen merkki,täh? Joskus mä tein sille eväät aina töihin valmiiksi odottamaan,ennen lapsia. Enää ei jaksa. Nekö tämän on aiheuttanut että oon huono vaimoke,perhana.

Mä myös palelen aina niin valtavasti,että jo ajatus sängylle alasti heittäytymisestä saa kylmät väreet aikaan ja kaipaamaan villasukkia ja kolmatta pitkähihaista paitaa päälle. Mä oon niin mahdottoman eroottinen näky yövaatteissani,että vaivoin saan miehen pois kimpusta iltaisin. Miehen täytyy olla sinnikäs,jos haluaa mut kuoria alastomaksi,koska vaatetta on. Väittää muka erotiikan tappajaksi mun yöasusteita,pah!


Kommentit