Haloo,onko siellä ketään?

Tämä bloggaaminen on mulle vielä aivan uusi aluevaltaus,enkä vielä oikein tiedä miten tätä leikkiä leikitään.

Vaikka tätä kirjoitankin harrastuksena,päiväkirjana ja jonkinlaisena paineiden purkamisena,toiveena tietty on että tätä joku muukin lueskelee ja kommentoi.

Mä en ole vielä hirvittävän moneen blogiin ehtinyt tutustua,mutta oon huomannut että aika harvoin kommentoidaan toisten kirjoituksia? Ehkä mä olen vielä peukkujen ja sydänten syövereissä somen innoittamana,kun itse olen yrittänyt jättää jokaiseen blogiin kommenttia,joita oon lukenut. Vai onko sitten vain ne tietyt blogit,joihin sataa kommentteja? Vai eikö tämä blogi maailma pyöri sillä tavalla,että jollain tavalla näytetään että kävin lukemassa? Tykkäyksiä täällä ei oikein voi antaa,tilastoista tietty näkee että lukijoita käy,mutta melko "hiljaista" toimintaa tämä äkkiseltään tuntuu olevan.

Kertokaas kokeneemmat bloggaajat, millaisia kirjoituksia te yleensä kommentoitte?

Kommentit